love

جملات زیبای عاشقانه برای اس ام اس و کوتاه

دلم شکسته تراز شیشه های شهر شماست،
 
شکسته باد آن که دلش این چنین میخواست....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
سالها با نگاهت حرف زدم ولی افسوس که نمی دانستم چشمانت ناشنوایند....
 
برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید
 
 
 
این روزها شیرین میزنم بی آنکه پای فرهادی درمیان باشد....
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
بیراهه ای که به کوچه عشق می رسید اشتباه نبود
 
!راه را اشتباه آمده بودم پشیمان نیستم راهنما شده ام....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
 
آه سایه ی عزیز…. نمی دانی…. در روزهای ابری چقدر تنها می شوم....
 
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
 
بیا جاهامون رو عوض کنیم دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشه....
 
 
برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید
 
مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی
 
 پیام با موفقیت انجام شد.خروج امکان پذیر نمیباشد....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
صافى آب مرا یاد تو انداخت عزیزم، تو دلت سبز/لبت سرخ/چراغت روشن
 
/چرخ روزیت همیشه چرخان/نفست داغ،تنت گرم/دعایت با من/روزهایت پی هم خوش باشد....
 
 
 
 
تا جان به تنم باشد،یادت به سرم باشد.تا سر ندهم بر باد هرگز نروی از یاد....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
میدانستی طول عمرم دست توست؟من فقط روزهای”باتو”بودن را”زندگی”کرده ام....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
با همه بی سرو سامانی ام باز به دنبال پریشانی ام آماده ام تا تو نگاهم کنی؛ عاشق آن لحظه طوفانی ام؛ آمده ام با عطش سالها تا تو کمی آب بنوشانی ام؛ حرف بزن حرف بزن تا ابر مراوا کنی دیر زمانیست که بارانی ام؛دلخوش گرمای کسی نیستم آماده ام تا تو بسوزانی ام....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
 
پرسید کدام راه نزدیک تر است؟ گفتم به کجا ؟
 
 گفت به خلوتگه دوست گفتم :
 
تو مگر،فاصله ای میبینی بین آنکس که دل ما همه منزلگه اوست....
 
برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید
 
 
 
حافظ در فال هایش هنوز اصرار دارد که خبر خوشی در راه است
 
…… تو کجای دنیای منی که هنوز در راهی....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
درد دلت را به هیچ کس نگو,زیرا یاد میگیرند از کجا دلت را به درد آورند....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
دوتا جوجه عاشق هم میشن،به هم قول ازدواج میدن وقتی بزرگ میشن دوتاشون خروس میشن
 
. نتیجه اخلاقی: تا وقتی جوجه ای عاشق نشو....
 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
‘ساده’ که باشی زود ‘حل’ میشوی؛ میروند سروقت ,مسأله, بعدی!....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
 نفربرات سالاد فصل سلطنتی درستمیکنن؛لب نمیزنی
 
…. دوست داری تره ای رو بخوری که “اون” هیچوقت واست خرد نمیکنه....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
از فکر من بگذر خیالت تخت باشد / من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد /
 
 این من که با هر ضربه ای از پا در آمد / تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد 
 
/ تصمیم دارد با خودش ، با کم بسازد / تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد .....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد ، جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم .
 
 
برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی .....
 
 
برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید
خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / 
 
محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی /
 
 ای دوست الهی در این عالم هستی /
 
 سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی....
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
 
اینجا مهم نیست کجاست ، بی تو همه جا دور است !
 
کم کم یاد خواهم گرفت با آدمها همانگونه باشم که هستند همانقدر خوب 
 
، گرم ، مهربان و همانقدر بد ، سرد ، تلخ....
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
چو به دست دل سپردم بخود این گمان نبردم که نه تاب وصل دارم نه تحمل جدایی....
 
 
 
گفته باشم ! من درد میکشم ، تو اما چشم هایت را ببند ، سخت است بدانم می بینی و بی خیالی .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,ساعت19:40توسط ali | |