love

تا ابد در دلم میمانی...

ای رفته از برم به دیاران دور دست 
با هر نگین اشك
 به چشم تر منی هر جا كه عشق هست و صفا هست و بوسه هست
 در خاطر منی
 
 هر شامگه كه جامه ی نیلین آسمان پولك نشان ز نقش هزاران ستاره است
 هر شب كه مه چو دانه ی الماس بی رقیب بر گوش شب به جلوه ، چنان گوشواره است

آن بوسه ها و زمزمه های شبانه را یاد آور منی

در خاطر منی....

 برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

 

 
در موسم بهار

 

كز مهر بام...داد

تك دختر نسیم

مشاطه وار ، موی مرا شانه می كند

آن دم كه شاخ پر گل باغی بدست باد

خم می شود كه بوسه زند بر لبان من

وانگاه ، نرم نرم

گلهای خویش را بسرم دانه می كند

آن لحظه ، ای رمیده ز من! در بر منی

در خاطر منی

*
*
*
*
*
ای صمیمی، ای عشقم
 
گاه و بیگاه لب پنجره ی خاطره ام می آیی!دیدنت " حتی از دور " آب بر آتش دل می پاشد
 
 
 
!آن قدر تشنه ی دیدار توام...که به یک جرعه نگاه تو قناعتدارم
 
!دل من لک زده است
 
گرمی دست ترا محتاجمو دل من به نگاهی از دور میسازد!....
 
*
*
*
*
*
*
تو مرا می فهمی 
 
من تو را می خواهم
 
 و همین ساده ترین قصه یك انسان است
 
 ، تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی....
 
 
 تا ابد در دل من می مانی. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 11 بهمن 1392برچسب:,ساعت15:9توسط ali | |